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TU Berlin

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K

Köthe, A., Silvestre, F. and R.Luckner (2013). IN-FLIGHT AEROELASTIC SYSTEM IDENTIFICATION OF A HIGH-ASPECT-RATIO MOTOR GLIDER [14]. International Forum on Aeroelasticity & Structural Dynamics 2013


Köthe, A. (2010). Analyse und Bewertung der Startleistungen eines Luftfahrzeuges mit kontinuierlich fahrenden Hinterkantenklappen [15]. Deutscher Luft- und Raumfahrtkongress, Hamburg


L

Lamp, M. and Luckner, R. (2013). The Total Energy Control Concept for a Motor Glider [16]. Advances in Aerospace Guidance, Navigation and Control. Springer Verlag, 483-502.

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Lamp, M. and Luckner, R. (2011). Flight Control Law Development for the Automatic Flight Control System LAPAZ [18]. Proceedings of the CEAS EURO GNC 2011 Conference, München


Lauterbach, M. and Luckner, R. (2011). Vergleich verschiedener Regelstrategien für die stufenlose Verstellung der Hinterkantenklappen im Landeanflug [19]. Deutscher Luft- und Raumfahrtkongress, Bremen


Lauterbach, M. and Luckner, R. (2010). Kontrollierte Verzögerung im Landeanflug mittels automatischer Hochauftriebshilfen [20]. Deutscher Luft- und Raumfahrtkongress, Hamburg


Lauterbach, M. and Luckner, R. (2009). Design and Development of Automatic Slat/Flap Setting Functions [21]. CEAS 2009 European Air and Space Conference, Manchester. CEAS.


Lauterbach, M. and Luckner, R. (2009). Pilot-in-the-Loop Testing of Automatic Slat/Flap Setting Functions [22]. Aviation System Technologies Workshop, Hamburg


Loftfield, K. and Luckner, R. (2018). Flugsimulation mit einem einfachen Modell für Strömungsablösung [23]. 67. Deutsche Luft- und Raumfahrtkongress


Loftfield, K. and Luckner, R. (2018). A Vortex Method Based Stall Model for Real-Time Flight Simulations [24]. RAeS 2018 Applied Aerodynamics Conference


Loftfield, K. and Luckner, R. (2017). Anwendung des Barnes-Hut-Algorithmus zur Reduzierung des Rechenaufwands diskreter Wirbelbewegungen für Echtzeitflugsimulation [25]. DGLR Workshop Modellierung und Simulation in der Luftfahrt, Braunschweig

Link to original publication [26]

Loftfield, K. and Luckner, R. (2017). Modeling Flow Separation for Real-Time Flight Simulation Using Vortex Methods [27]. AIAA Modeling and Simulation Technologies Conference

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Loftfield, K. and Luckner, R. (2015). Modellierung abgelöster Profilströmung und Untersuchung des Einflusses auf das Höhenleitwerk [29]. 64. Deutschen Luft- und Raumfahrtkongress, Rostock

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Loftfield, K. (2012). Vergleich zweier Algorithmen zur breitbandigen Schätzung der Windvektorkomponenten in der Flugzeuglängsbewegung [31]. Deutscher Luft- und Raumfahrtkongress, Berlin


Luckner, R. and Kaden, A. (2016). Formationsflug von Verkehrsflugzeugen zur Treibstoffeinsparung [32]. Deutsche Gesellschaft für Luft-und Raumfahrt-Lilienthal-Oberth eV.


Luckner, R. (2015). Re-Categorization; New Operational Concepts; Encounter Mechanisms and Simulation [33]. Aircraft Wake Vortex State-of-the-Art & Research Needs. A. Reinke (Airbus), C. Schwarz (DLR), 30 - 34; 37 - 38; 124 - 142.


Luckner, R. (2014). Electronic Flight Control Systems for Research and Utility Aircraft [34]. International Seminar on Aerospace Science and Technology, ISAST 2014 / II, Graha Widya Bakti, DRN – Puspiptek Serpong, Indonesia


Luckner, R., Dalldorff, L. and Reichel, R. (2014). A Utility Aircraft for Remote Sensing Missions with a High-Precision Automatic Flight Control System [35]. IEEE International Conference on Aerospace Electronics and Remote Sensing Technology 2014 (ICARES), Yogyakarta, Indonesia

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Luckner, R. (2013). Automatisches Flugsteuerungssystem für das zivile Arbeitsflugzeug S15 – LAPAZ [37]. 40. Konferenz UAV DACH e.V., Friedrichshafen


Luckner, R. (2013). Automatisches Flugsteuerungssystem für das zivile Arbeitsflugzeug S15 – LAPAZ [38]. Deutsche Gesellschaft für Luft- und Raumfahrt, Stuttgart


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