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TU Berlin

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M

Monteiro, T. P., Ramesh, K. and Silvestre, F. J. (2018). Numerical development of unsteady vortex-lattice method expansion for leading-edge shedding prediction with experimental validation [14]. 31st Congress of the International Council of the Aeronautical Sciences, ICAS


Meyer-Brügel, W. (2019). Präzisere Echtzeit-Flugsimulation kleiner Nutzflugzeuge durch Integration feingranularer Teilmodelle: am Beispiel der Aktuator-und Fahrwerksmodellierung [15]. Universitätsverlag der TU Berlin.

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Meyer-Brügel, W., Luckner, R. and Dalldorff, L. (2015). Flight tests of the STEMME S15 Automatic Flight Control System (LAPAZ) [17]. 43. RPAS-Conference UAV DACH Friedrichshafen


Meyer-Brügel, W., Steckel, F. and Luckner, R. (2013). Modelling of Nonlinearities and Parasitic Effects in the Electro-Mechanical Command Transmission Path for a Real-Time Flight Simulation Model [18]. CEAS 2nd EuroGNC 2013, Conference in Guidance, Navigation & Control in Aerospace, Delft


Meyer-Brügel, W. and Luckner, R. (2011). Flight Mechanical Simulation Models for Design and Test of Automatic Flight Control Functions [19]. Proceedings of the CEAS EURO GNC 2011 Conference, München


M.Lamp and Luckner, R. (2015). Automatic Landing of a High-Aspect-Ratio Aircraft without Using the Thrust [20]. Advances in Aerospace Guidance, Navigation and Control. Springer International Publishing, 549-567.

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L

Luckner, R. and Kaden, A. (2016). Formationsflug von Verkehrsflugzeugen zur Treibstoffeinsparung [22]. Deutsche Gesellschaft für Luft-und Raumfahrt-Lilienthal-Oberth eV.


Luckner, R. (2015). Re-Categorization; New Operational Concepts; Encounter Mechanisms and Simulation [23]. Aircraft Wake Vortex State-of-the-Art & Research Needs. A. Reinke (Airbus), C. Schwarz (DLR), 30 - 34; 37 - 38; 124 - 142.


Luckner, R. (2014). Electronic Flight Control Systems for Research and Utility Aircraft [24]. International Seminar on Aerospace Science and Technology, ISAST 2014 / II, Graha Widya Bakti, DRN – Puspiptek Serpong, Indonesia


Luckner, R., Dalldorff, L. and Reichel, R. (2014). A Utility Aircraft for Remote Sensing Missions with a High-Precision Automatic Flight Control System [25]. IEEE International Conference on Aerospace Electronics and Remote Sensing Technology 2014 (ICARES), Yogyakarta, Indonesia

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Luckner, R. (2013). Automatisches Flugsteuerungssystem für das zivile Arbeitsflugzeug S15 – LAPAZ [27]. 40. Konferenz UAV DACH e.V., Friedrichshafen


Luckner, R. (2013). Automatisches Flugsteuerungssystem für das zivile Arbeitsflugzeug S15 – LAPAZ [28]. Deutsche Gesellschaft für Luft- und Raumfahrt, Stuttgart


Luckner, R. (2012). Modeling and Simulation of Wake Vortex Encounters: State-of-the-Art and Challenges [29]. AIAA Atmospheric Flight Mechanics Conference, Minneapolis, Minnesota

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Luckner, R. and Reinke, A. (2010). Pilot Models for Simulation of Wake Vortex Encounters in Cruise [31]. Proceedings of the AIAA Guidance, Navigation and Control Conference, Toronto, Canada

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Luckner, R. (2006). Flugführungssysteme zur Pilotenassistenz - Was kann man aus der Luftfahrt lernen? [33]. presented at 2nd Conference Active Safety through Driver Assistence, Munich

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Loftfield, K. and Luckner, R. (2018). Flugsimulation mit einem einfachen Modell für Strömungsablösung [35]. 67. Deutsche Luft- und Raumfahrtkongress


Loftfield, K. and Luckner, R. (2018). A Vortex Method Based Stall Model for Real-Time Flight Simulations [36]. RAeS 2018 Applied Aerodynamics Conference


Loftfield, K. and Luckner, R. (2017). Anwendung des Barnes-Hut-Algorithmus zur Reduzierung des Rechenaufwands diskreter Wirbelbewegungen für Echtzeitflugsimulation [37]. DGLR Workshop Modellierung und Simulation in der Luftfahrt, Braunschweig

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Loftfield, K. and Luckner, R. (2017). Modeling Flow Separation for Real-Time Flight Simulation Using Vortex Methods [39]. AIAA Modeling and Simulation Technologies Conference

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Loftfield, K. and Luckner, R. (2015). Modellierung abgelöster Profilströmung und Untersuchung des Einflusses auf das Höhenleitwerk [41]. 64. Deutschen Luft- und Raumfahrtkongress, Rostock

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